Skip to main content

Perde Pilavi..

Aksam yemege ne pisirsem diye dusundugum zamanlarda bazen aklima olmayacak seyler dusuyor, daha once hic denemedigim hatta hayatimda hic yemedigim seyleri yaparken buluyorum kendimi..
Yine boyle bir anda bu yemek dustu aklima, perde pilavi ve daha bir cok yemek konusunda uzman sayilabilecek arkadasim Gokhan'in tarifiyle perde pilavi yapmayi denedim. 

Simdiye kadar hic bir yerde yemedigimiz icin olmasi gerektigi gibi olup olmadigini bilmiyoruz ama biz cok begendik bu pilavi.. 

(Gokhan'a not: Hamuru ozellikle cok ince degil, ben pizzanin sadece kenarlarini seven biri olarak, bunun hamurunu da daha dolgun istedigim kivamda yaptim, sonra ben sana boyle mi tarif verdim ne bu boyle deme :)))









Bir ara da ilginc gorunumlu sosisli spagetti yapmayi denedik. Sosisleri biraz buyuk biraktigimiz icin bizim ki spagettili sosis oldu ama bir dahaki sefere sosisleri ideal boyutlara getirip o sekilde yapacagiz :)





Asure gununu de pas gecmedik, kendi imkanlarimizla asuremizi yaptik..


Bunlar da Cagri'nin deyimiyle salyangoz kurabiyeler:))


Comments