Saturday, March 3, 2012

Kaymacina..

Turkiye'deyken bir yarisma programinda gormustum Kaymacina tatlisini. Arnavut tatlisiymis. Sadece yumurta ve seker cirpiliyor ve icine sut eklenip tekrar cirpilarak firina veriliyordu. 
Babamla merak etmistik nasil bir sey oluyor acaba bu diye. Gelir gelmez denedim bu tatliyi, olculerini baya bir azaltarak. Iyi ki de azaltmisim, o kadar malzemeye yazik olacakmis :)

Internette hakkinda bir seyler okumustum . Sadece ailesinde yapildigi icin cocuklugundan beri yiyenlerin sevebilecegi bir tatli oldugu, sekerli omlete benzedigi falan yazilmisti hep. Ama denemeden icim rahat etmedi tabi :)

Yaptiktan sonra dortte birini sever miyim acaba diye yedim, baktim olmadi ustune portakalli sos hazirladim yumurta tadini biraz azaltsin diye. Bir dortte bir kisimlik parcayi da oyle yedim. Zaten o kadarla kaldi. Cagri bir yudumu bile zor yuttu:) 

Yogun yumurta tadini sevenler bu tatliyi da seveceklerdir ama benim gibi tatlilari ayirt etmeden seve seve yiyen biri icin bile kotu bir tecrube oldu. 





No comments:

Post a Comment