Skip to main content

Postcards from België 2


Bu kart da Almanya'ya gitti, Wanda'ya. Wanda kartla ya da zarla oynanan oyunlari cok seviyor. Benim oyun gecmisim ise cogunlukla yazlik yerlerde oynadigimiz Okeyler, okul zamani oynadigimiz Bataklar ve ev ortaminda ya da oyun kafelerinde arkadaslarimizla bulustugumuzda oynadigimiz Tabu, Pictionary tarzinda oyunlarla sınırlı.

Tavlayi nasil oynanacagiyla ilgili teorik bilgim olmasina ragmen hic oynamadim, nedense hic icimden gelmedi. Yabanci ulkelerde en bilinen kagit oyunlarindan Poker ile ilgili ise hic bir fikrim yok, zaten Poker surat denilen olay bende pek olmadigindan becerebilecegimi de sanmiyorum, elim iyi olsa kikir kikir gulerim, hic olmadi oturdugum yerde usul usul siritirim. :)

Son zamanlarda da Mankala oynuyoruz firsat buldukca. Semi'nin postundan ogrendigimiz bir oyun bu. Bizimki kagit uzerine cizdigimiz kutularla ve mercimeklerle biraz ilkel kaliyor ama isimizi goruyor :)

http://www.mutlueller.com/2012/07/bizim-tilkiler-krk-gecti.html

Gulmek demisken Wanda gonderdigim karti cok begenmis, ofise goturdugunde de arkadaslarinin hepsinin yuzunde bir gulumseme olusmus. Sadece bir kartpostalla insanlarin yuzlerini gulumsetmek cok guzel:)

Wanda'nin yasadigi Almanya'nin Dresden sehri:







Comments

  1. Dresden çok güzel bir şehir, bir kez gittim çok beğenmiştim.
    Wanda`ya gönderdiğin karta ben de çok güldüm:))
    Mankala oynamaya devam yani:)
    Kim yeniyor bu arada?

    ReplyDelete
  2. Bizim henuz gitme firsatimiz olmadi Dresden'e, zaten daha gezecek o kadar cok yer var ki :)

    Tam esit sayida yendik birbirimizi, en son oyunda da berabere kalmistik, son anda cevirmistim oyunu, simdilik her sey sut liman, ileride ne olur bilemem :))

    ReplyDelete

Post a Comment