Skip to main content

Dark Shadows


Filmi izlemeden IMDB'ye baktigimda Dark Shadows'un IMDB puani 6.4 idi. Bu dusuk puanin sebebinin filmin genel olarak cok iyi olmadigindan kaynaklandigini filmi izleyince anladim. Ama izledigim icin pisman miyim, kesinlikle hayir :)

Bir kere isin icinde Tim Burton, Johnny Depp ve Helena Bonham Carter ayrilmaz uclusunun olmasi benim filmi izlemem icin basli basina bir nedendi. 

Film basladiginda da tablo gibi sahnelerin buyuleyici oldugunu dusundum. Sahneleri bastirip duvarima asabilirim, oyle guzel. 

Benim icin bir diger artisi da filmin ilk sahnelerinin bizim dugunumuzun acilis muzigiyle baslamis olmasi :) 

Bir cok filmini izleyip tarzini, mimiklerini cok begendigim kucuk yildiz (artik buyumus gerci:) Chloë Grace Moretz de filmin artilarindandi. 

Film cok basarili degil ama sifir puan alsa da ben bu filmi seve seve izlerdim zaten:) 











Comments

  1. söylediğin gibi Tim Burton, Johnny Depp olurda izlenmez mi,ayrıca Tim Buton ın tarzına çocukluğum da beter böcekle hayran olmuştum ve hala hayranlığım devam ediyor
    bu filmi izlemeyi düşünüyordum unutmuşum hatırlattığın için teşekkürler
    sevgiler

    ReplyDelete
  2. Rica ederim :) Ben de daha vizyona girmeden izlerim diye planlamistim ama benim de aklimdan cikmis yeni izleyebildim.

    Imkanin varsa goruntu kalitesi iyi olan bir versiyonunu ve mumkun oldugunca buyuk ekranda izlemeni tavsiye ederim, film super bir film oldugu icin degil ama goruntuler cok guzel diye:))

    Iyi seyirler :)

    ReplyDelete
  3. Bu filme benimkiler gitti, ben bir aksilik sonucu gidemedim. Cok isterdim dogrusu. Tim Burton ve Johnny Depp hayraniyim zaten. Hic önemli degil kac puan aldigi:))

    ReplyDelete
  4. Madem onlar izlemisler hem de sensiz, evden gonder hepsini bir yerlere, patlat misirini, kurul koltuga filmi izle ehehe:))

    Yanina kek, pogaca, pasta vs yapmayi dusunursen ben de sana eslik edip, filmi tekrar izlemeyi dusunebilirim :P

    ReplyDelete

Post a Comment