Skip to main content

Eskilerden 1

Misafirlerimizi ugurladiktan sonra bir kac gunlugune Bursa'ya gitmistik. Evden neler gotursem diye bakinirken ici kartlarla ve mektuplarla dolu kutumu buldum. 

Tanidiklarin ailemin yeni yilini, bayramini kutladigi kartlar, arkadaslarimin bana gonderdigi kartlar, dogumgunu kartlari, hal hatir soran kartlar, lise doneminde ingilizcemiz gelissin diye edindigimiz mektup arkadaslarindan iclerinde kucuk hediyeler olan mektuplar, pullar... hazine bulmus gibi sevindim :)

Kartlara goz attim ama mektuplari henuz okuyamadim sinav donemi oldugu icin. Kimbilir neler yazilmis, neler anlatilmis, sinavlar biter bitmez gecmise bir yolculuk yapacagim onlarla. 

Sayilari fazlaca oldugundan bir kac posta boldum kartlari. Pullu, pariltili, renkli kartlarla baslayayim istedim:














http://myblog42-42.blogspot.be/2012/11/eskilerden-2.html

http://myblog42-42.blogspot.be/2012/11/eskilerden-3.html

http://myblog42-42.blogspot.be/2012/11/eskilerden-4.html

http://myblog42-42.blogspot.be/2012/11/eskilerden-5.html

Comments

  1. Kartlar cok guzeldi, mektuplari okumak icin de sabirsizlaniyorum:)

    Bu arada sana deneme kartpostali attim, ulasirsa bu defa devamini gonderebileyim diye :))

    ReplyDelete
  2. Öyle bir kutu bende de var:))
    Bakarım bir ara, bu simli kartlar da ne modaydı eskiden:)
    Bursa`ya geldin ve habersiz giittin:(
    Bir daha olmasın!

    ReplyDelete
  3. Evet dugun davetiyeleri bile genelde simli olurdu o donemler, onca yil oradan oraya tasindi etti hala butun simler uzerlerinde kartlarin:)

    Habersiz degil, bahsetmistim baska bir postun altinda yorumlarda ama cok kisa surdu iste.. Bursa'ya geldik, bir sonraki gun doktor randevusu ile gecti, ayni gun ust komsumuz vefat etti, onunla ilgili kosusturmacalar oldu, bir sonraki gun de donduk :(

    Vakit olsaydi rahatsiz edecektim seni zaten:)

    ReplyDelete
  4. Hatırlıyorum bahsettiğini.
    Her şey üst üste gelmiş zaten. Komşunuzun toprağı bol olsun...
    Çok kısa bir ziyaret olmuş gerçekten.
    Neyse bir sonrakine:)

    ReplyDelete

Post a Comment