Skip to main content

Onlara gore St. James bana gore Sincap Parki :)


Surekli yagmur yagan bir ulkede koskocaman yemyesil parklarin olmasina sasirmamak gerekir. Bu parklardan nispeten kucuk olanlarindan birisi de St. James park, diger bir deyisle kucucuk, ficicik, ici dolu sincapcik :)) 

Avrupa'da her agaclikli alanda sincap arayan, Elmayra misali tek tuk gordugum bir kac sincabin pesinden kosan ben cennette gibiydim St. James Park'ta. Google Maps'te street view'da bile sincap gormeniz olasi bu parkta. Insanlardan kacmak yerine yaklasmayi tercih eden yuzlerce sincabin yaninda, ordekler, kuslar, dereler, agaclar ile cok sirin ve huzur dolu bir yer. Londra'da yasiyor olsaydim park gezileri ya da aksam yuruyusleri icin ya da cimlerine uzanip kitap okumak icin tercih edecegim yerlerin basinda gelirdi bu park.















Comments

  1. Bu kadar evcil SİNCAPLARI görünce ben de çok şaşırmıştım Yasemen.Harika bir park.Doğanın tüm güzellikleri sanki orada toplanmış gibi.Çok dinlendirici ve huzur veren bir yer olarak her zaman anımsayacağım canım...

    ReplyDelete
  2. Londra çok heyecan verici bir şehir, fotoğraflarınızı görünce bir kere daha bunu düşündüm. St. James Parkı'nı ben de "ördek parkı" diye anıyordum bu arada:)

    ReplyDelete
  3. Biz de cok seviyoruz bu parki annecim, kesinlikle cok huzurlu , sincaplar da cabasi :)

    ReplyDelete
  4. Hos geldin Alkim :)

    Londra her turlu insanin, etkinligin, imkanin bulunabilecegi bir yer gercekten..

    ''Ordek parki'' da guzelmis :)

    ReplyDelete
  5. Ne güzel bir yer, gerçekten huzurunu burdan hissettim.
    Ama düşünmedende edemedim:) Antalya'da otogar içerisinde bir yapay havuz yaptılar bir dönem içinde bir sürü ördek koydular, bir kaç hafta sonra sokakta yaşayan şarapçıların yakalayıp ördekleri yediklerini duymuştum. Bilmiyorum Türkiye'de böyle özgürce gezen hayvanların olduğu parklar o zavallı hayvancıklar için oldukça tehlikeli.

    Ama pelikanla pozun tam çerçevelik:) Resmen poz vermiş :)))

    ReplyDelete
  6. Akla gelmeyecek seylerin Turkiye'de olmasina alismis olmak lazim ama sasirdim ve uzuldum.

    Buralarda insanlarin diger insanlara ve hayvanlara saygi gosterdigini gorunce, niye bizde boyle degil diye cani sıkılıyor insanin.

    Londra'da supermarketlerin bazilarinda kasa olmadigini gordugumde sasirmistim. Aldigin urunlerin barkodunu okutup, bankamatik tarzi bir makineye odeme yapiyorsun, kimse de odeme yapmadan elimi kolumu sallaya sallaya ciksam ne olur acaba diye dusunmuyor. :) Kamera vs vardir mutlaka ama yine de insanlarin birbirlerine guven duymalari cok guzel.

    Bir de Geocaching olayi var mesela. Insanlarin kucuk konteynirlara ufak tefek seyler sakladiklari hazine avi oyunu gibi bir sey. Sitenin sayfasindaki haritaya girince Avrupa'da konteynirlarin yerleri nokta nokta butun haritayi kaplarken, Turkiye'de sayili konteynir goruyorsun. Tahminim konulan konteynirlarin kisa surede ortadan kaybolmasindan kaynaklaniyor. :/

    Bunlar gibi o kadar cok konu var ki aslinda yaz yaz bitmez. Tabi bu sadece genelleme, iyi seyler icin cabalayan bir cok insan var ama bazi insanlarin kafalarinin farkli calistigi da bir gercek ne yazik ki.

    Umarim yakin gelecekte ''keske farkli olsa'' diye dusundugumuz seyler Turkiye icin de gercek olur.



    ReplyDelete
  7. Gerçekten insanın ömrüne ömür katar bu park :) pozlarınız da şahane :)

    Yeni yıl kartlarınız elime ulaştı :) Çok teşekkür ederim ömrüm boyunca benimle olacaklar :) taa oralardan gönderdiğiniz bütün iyi dileklerinizi bende sizin için diliyorum.. Sağlık, mutluluk hep sizinle olsun :) Nice güzel yıllara..

    Sevgiler

    ReplyDelete
  8. Umarım dediğin gibi olur herşey... Tabii insanların birbirine olan güveni, böyle bir adalet sisteminin olduğu bir ülkede,milletini bu kadar sömüren bir devletin ülke sınırları içinde ancak bu kadar olabiliyor...
    Türk insanıda nasıl yapsamda yolumu bulsamın derdine düşmüş durumda...
    Kimsenin kimseye güveni kalmadı, Ne dürüstlük, ne etiklik ne de insan sevgisi...
    Kaldı ki hayvan sevgisi...
    Herşey ülkenin ekonomisiyle, refahıyla ve eğitim seviyesiyle paralel. İnsanlar bu kadar maddi sıkıntı içindeyken kasasız bir market hayal edemiyorum Türkiye'de :) Ama umutlar olmasa yaşayamayız. Umarım bir gün herşey değişir...

    ReplyDelete
  9. Merhaba Ruken,

    Oncelikle basiniz sagolsun:(

    Dilerim senenin basinda butun uzuntuleri arkanizda birakip yilin her gununu bir oncekinden daha guzel gecirirsiniz :) Kartlarin elinize ulasmasina sevindim..

    Nice huzurlu, saglikli yillara:)

    Sevgiler..

    ReplyDelete
  10. Keske yaniliyorsun Burcu o kadar da kotu degil durum diyebilseydim ama ne yazik ki tam da soyledigin gibi..

    Umarim daha iyiye gider bir seyler, kasasiz market olmasa da olur, herkesin gercekten hak ettigini kazandigi ve harcadigi bir yer de yeter :)

    ReplyDelete

Post a Comment