Skip to main content

Billy Elliot Muzikali..


Londra deyince akla gelen seylerden birisi de muzikaller. Daha onceki gelisimizde We Will Rock You- Queen muzikalini izlemis ve bayilmistik.

Bu gidisimiz icin muzikal arastirirken de oldukca kararsiz kaldik. Gormek istedigimiz bir cok muzikal vardi. Billy Elliot'in yaninda Matilda the Musical, Singin' in the Rain, The Phantom of the Opera, Mamma Mia ve Once kafamizi karistirinca careyi kura cekmekte bulduk, hepsiyle ilgili sayisiz olumlu elestiri okuyunca karar vermek kolay olmuyor.




Muzikal yine cok guzeldi, ozellikle tap dance sahneleri ve benim icin muzikalin favorisi Michael rolundeki Joe Massey'nin sahneleri harikaydi. Muzikalin kastindaki diger Michael'lara bakiyorum da bizim gittigimiz aksam iyiki o oynamis, baskasi bu tadi veremezdi sanki. 


Minik balerinler ozellikle Debbie, buyuk anne, Demet Evgar'a cok benzeyen dans hocasi, Billy'nin ailesi ve maden iscileri, bale okulu calisanlari ve tabi ki Billy ve genc Billy vs hepsi cok tatli ve yetenekliydi. 


Sadece sondaki toplu dans sahnesi icin bile gidebilirdim bu muzikale.



Tek bir kotu tarafi vardi, bizi fazla etkilemese de Victoria Tiyatrosunun koltuklari uzun boylu ya da kilolu kisiler icin rahatsiz edici olabilir zira aralari biraz dar. 


Bir de biletleri alirken yerine dikkat etmek gerekiyor, sinirli gorus saglayan koltuklar var, fiyatlari oldukca ucuz ama onunde kolon varken ya da sahneyi zar zor gorebilecek kadar yukarida ve gerideyken atmosferden biraz uzak kalinabilir. 



Comments

  1. Salon şahane,
    Oyunda öyle görünüyor... Sadece o atmosferi yaşamak bile çok güzel...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muzikal konusunda gercekten cok iyiler, keske firsatimiz olsa da digerlerine de gidebilsek, bittikten sonra oyle guzel bir tat birakiyor ki agizda :)

      Sinemayi da cok seviyorum ama tiyatroda oyunculari sahnede canli canli izlemek her zaman cok etkiliyor beni, hayran oluyorum emeklerine, yeteneklerine :)

      Delete
  2. Ortam şahane ötesi. Koltuklar, renkler, mimari ne kadar büyüleyici. Sırf o havayı solumak için dahi olsa gitmeyi çok isterdim. Ayrıca Billy Elliot da güzel seçim. Ben en son yıllaaaar yıllaaaar evvel Carmen Operasına gitmiştim Ankara Opera'da. Çok komik anılarım var o güne dair. Bir de Paris'teki Opera binası aklıma geldi fotoğrafları görünce, orada bir opera dinlemek ne çok isterdim. Çok keyif aldığınıza eminim. Sevgiler

    ReplyDelete
    Replies
    1. Londra tam bir muzikal cenneti. Iki kere gittik vizemiz suresince Ingiltere'ye, her ikisinde de bir muzikal sıkıstırmaya calistik diger gezi planlarimizin arasina. Her ikisi de muhtesemdi. Keske imkanimiz olsa da daha fazla gidebilsek muzikallere, konserlere :)

      Carmen operasindaki komik anilarini paylasirsin belki bir gun blogda, eminim cok eglencelidir :))

      Delete

Post a Comment