Skip to main content

Science Museum..


Bilime, evrene dair az cok ilgi duyuyorsaniz ve Londra'ya yolunuz duserse mutlaka Science Museum'a ugrayin.
Londra'daki diger bir cok gibi bu muzeye giris ucretsiz. Giriste bagis kutusu var, dilerseniz para atarak yardimda bulunabiliyorsunuz. 5 kattan olusan buyuk bir muze. Hemen hemen her katinda yiyecek icecek alip, mola verebileceginiz kucuk kafe tarzi yerler, engelli ziyaretciler icin de uygun tuvaletler ve cocuk bakim odalari var. 
Gecmisten gunumuze bir cok alandaki gelismeler adim adim, aciklayici bilgiler ve interaktif oyunlarla sergileniyor. Herkese hitap eden bir muze ama ozellikle cocuklar icin hem eglenceli hem bilgilendirici bir yer. Hakkini vererek gezmek icin haftalar gerekiyor. 
Ayrica hediyelik esya kisminda da cok orijinal urunler satiliyor. 






































Comments

  1. Ne diyebilirim ki...
    Her zaman dediğimi söyliyim;
    bende görmek istiyorummmmm!! :))
    Çok eğlenceli bir müze olduğu kesin.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fazla vaktimiz olmadigindan hizlica gezdik muzeyi, bir cok seyi kurcalamayi da ihmal etmedik gerci :) ama Londra'da yasasaydik, haftasonlari ugrayip bir yarim saat orada vakit gecirsek ne guzel olurdu diye dusunduk. Cocugun varsa daha da guzel, her hafta yeni bir bilgi :) Bu tarz muzeler genelde kisi basi 20-30 euro civarinda oldugundan Londra'da cogu muzenin ucretsiz olmasina da sasirmistim.. Interaktif kutuphane gibi :)

      Delete
  2. Londra`ya gitmek lazım demek ki, hem de çocuklarla:)
    Bayılır benimkiler buraya. Bu tarz müzeleri nerde bulsak giriyoruz.
    Ücretsiz olması şaşırtıcı gerçekten.

    ReplyDelete
  3. Hayvanat bahceleri ve bazi muzelerde az da olsa haritalar icin de para odendiginden, ben giristeki haritalarin ucretli oldugunu dusunup, kime veriliyor acaba ucreti diye bakinirken, muzenin ucretsiz olmasina sasirmistim.

    Matematik, fen bilimleri, uzay, tarim, bilgisayar vs gibi farkli bir cok konuda kisimlar yapmislar, aralara da ufak tefek interaktif oyunlar koymuslar, farkli duyulara da hitap etmek adina.

    Abakus, gameboy, eski telefonlar, eski yillarin kiyafetleri vs gibi nostaljik seyler gormek de cabasi :)

    ReplyDelete
  4. Bilim müzesi başlığını okuyunca gözlerim yerinden fırladı inan. Harika bir yermiş hayallerimdeki gibi. En son seneler evvel Ankara'da koç müzesine gittiğimde böyle harika eserler görmüştüm. Zaten müzeye gitmek için can atıyorum bir de bilim müzesi olunca offf orada yatabilirim bile. Bir de şu uzay simulatörlerine falan girmeyi çok isterdim ben, yerçekimsiz ortamlar falan ne biliym bir sürü şeye atlayabilirim. O tavana asılmış arabanın altında durmak da büyük cesaret doğrusu ben eminim tırsardım kenar kenar da kaçardım:):) Doğat tarih müzeleri de şaheserler ya onları da çok görmek istiyorum dinazor kemikleri en büyük favorim. Ahhh yaa keşke müzelerde ve böyle sanat şaheserlerinin olduğu yerlerde bir gece de olsa kalabilsek o havayı böyle içimize içimize çekebilsek. Eski kıyafetler ve objeler görmek de ne müthiş bir heyecan. Zamanda yolculuk adeta. Çok süper olmuş sizin için. Sevgilerimle

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesinlikle tavsiye ediyorum canim bu muzeyi, Londra'ya yolunuz duserse mutlaka en azindan bir kac saatinizi ayirin, eminim cok keyif alacaksin:))

      Delete

Post a Comment