Skip to main content

Tasindik biz, yeni evimizden merhabalar :)


Kasim ayinda bizim icin onemli ve guzel bir degisiklik oldu. Hemen her acidan memnun oldugumuz, bize hic sorun cikarmayan minik apartman dairemizden ayrilip; minik, sevimli, bahceli bir eve tasindik. 

Tasinmamizin sebebi hem daha fazla alana ihtiyac duymamiz, hem de bahceli ev tecrubesini yasamak istememizdi. Bir sure arastirma yaptiktan sonra aradigimiz evi bulduk. Bahcesi kocaman, kendi kucuk, sirin bir ev :)










Tasinma isimiz de oldukca basarili gecti. Iki gunde eski evdeki esyalari paketledik, bir gunde esyalarimiz tasindi, sonraki iki gunde de tamamen yerlesmis ve temizlik islerini bile bitirmistik. 

Gercekten ari gibi calistik iki gun boyunca ve sonrasinda isleri bitirmenin rahatligiyla yeni evimizde guzel bir pazar kahvaltisi yaptik. 


Bu tasinma olaylarindan fazla kimseye bahsetmedik, ailelerimize surpriz olsun diye. Hem de ne yaptik, ne ettik, yolunda gitti mi her sey diye kafalarina takilmasin istedik. 

Yeni evimizden kareler yazinin devaminda. Simdi evimizde her sey istedigimiz gibi, sabahlari okula giderken bir bahceden diger bahceye gecen sincaplarla karsilastigim bahcemizin keyfini havalar isindikca daha cok cikarmayi istiyoruz, mangal yapmaya bekleriz :)



































Comments

  1. ne de güzel bir evniz var öyle :)
    güle güle oturun :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkurler, sevindim begenmene :))

      Delete
  2. yasemencim eviniz akla ziyan güzellikte olmuş. güle güle oturun bayıldım doğrusu. daha müsait bi zamanımda detaylı inceleyeceğim sana da daha uzun bi yorum yazacağım. şimdilik koskocaman öpüyorum seni!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uzuuun yorumunu bekliyorum ama yorumla falan ugrasmayayim dersen, kalkin gelin, yeni evimizde oturup uzuuun uzuun muhabbet ederiz, daha verimli olur :D :D

      Delete
  3. Ah ne güzel!!! Yeni yıla, yeni evle gireceksiniz:))
    Çok beğendim, güle güle keyfini çıkararak oturun:))
    Şömineyi neden kapatmışlar ki?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkurler Semi, umarim yeni yil, yeni evde huzurla gecer :)

      Somineyi sanirim kapatmamislar, bu sekilde insa etmisler dekor olarak ama bodrum katinda odun sobamiz var:)

      Delete
  4. çok güzelmiş yeni eviniz, sağlıkla, huzurla oturun inşallah:) Yasemencim ig hesabına bıraktığım yoruma bakabilir misin? öptüm, sevgiler...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkur ederiz canim :) Yorumuna cevap yazdim, adresini bekliyorum, optum kocaman :)

      Delete
  5. Harika görünüyor. Bana Jane Austen dönemini anımsattı. Çok ama çok şirin.
    İç dekoru da bir o kadar şirin ve samimi olmuş.
    Hayırlı olsun :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkurler, ne guzel yazmissin, daha bir sevimli geldi simdi evimiz gozume :))

      Delete
  6. Bayıldım bayıldım, ne kadar güzel, ne kadar sevimli. Tıpkı sahipleri gibi. Sağlıkla, huzurla oturun, kahkahalar taşsın kapısından penceresinden. Kocaman sevgiler yolladım güzel eve ve sahiplerine...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkurler Nursen ablacim, yine cok mutlu etti yorumlarin bizi, ne guzel dilekler, opuyoruz seni kocaman :)

      Delete
  7. Bayıldım! Çok şirin çok tatlı çok güzel :) Umarım çok güzel anılar biriktirirsiniz bu sıcak yuvada kendinize :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkur ederiz, dilerim guzel dilegin gercek olur herkes icin, opuyorum :)

      Delete
  8. masal evi gibi, hayırlı olsun, mutlu günleriniz olsun inşallah.

    ReplyDelete
  9. Bu ev gerçek olamaz, bayıldım... İç geçirmeden edemedim sanırım hayallerim gerçek olmuş çok güzel ya böyle bir evi düşleyen herkes adına tadını çıkarın☺️ Keyifle oturun, huzurla sağlıkla inşallah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkur ederim :) Daha guzellerinde siz oturun insallah :)

      Delete
  10. yasemen abla ev bir harika annemde cok begendı gule gule oturun Adanadan sevgiler :)

    ReplyDelete
  11. yasemen abla ev bir harika annemle cok begendık gule gule oturun Adana'dan sevgiler :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkur ederiz canim, kapimiz her zaman acik, buyrun gelin :)) Selamlar, sevgiler...

      Delete
  12. Merhaba Yasemen;
    Dün geç vakitte gördüm bu yazını, eşimle baktık tek tek ve ben her karede yaaa ne kadar güzeeeel tarzında tepkiler verdim sanırım gecenin 2 si falandı:) Gerçekten harika bir ev, bahçe, eşyalar. Çok ama çok beğendim:) Masal ev gibi ki gerçekten. Güle güle oturun, mutlulukla neşeyle huzurla sağlıkla...Hangi biri için ne yazayım bilemedim. Tam benim sevdiğim gibi eşyalar, bahçe. Pembe halıya çok bayıldım çok sevdim. Bahçeyle ilgili bir sürü hayal kurdum. Renkli yastık kılıfları çiçekli örtüler falan asasım geldi mis gibi sabun kokan:) O retro radyo gibi olan şeyi de çok sevdim ama o müzik seti mi cd çalar mı sadece radyo mu merak ettim çoook beğendim tam bana göre. Gitarlarınızı tutan tutacağı hemen yiğite gösterdim dedim bizim de bunlardan almamız şart dönünce onda iki bende 3 gitar var iki de koca amfi başka türlü onları düzene sokamayız herhalde:) O tabakların, kutuların, kavanozları ne tatlı. Kendime çok benzettim seni. Çok şeker bir evin var. Nazara inanır mısın bilmiyorum ben boş evimize bile astım bir tane sen de as eğer seviyorsan inanıyorsan:) Sana yılbaşı kartı yollamıştım umarım gelir. Yeni adresine yeniden yazacağım bir iki güne yollarım. Daha evvel yolladığım içine minik bir hediye koyduğum zarfın sanırım kayboldu yoksa bu kadar zamana gelirdi. Aynı zamanda başka postalarım da gitmedi Türkiye'deki arkadaşlarıma:( Olsun ben gene aynından yapar yollarım sana bu yeni zarfla yeni adresine. O yeni adres geçerli değil mi oraya yollayacağım? Haberlerini bekliyorum. Hep böyle masal tadında olsun hayatınız, bahçede güzel vakit geçirin. Mangala gelmek çok isteriz ama sizi de artık seneye İzmir'deki evimize bekleriz:) Yine fotoğraflar koy olur mu? Böyle görünce çok mutlu oluyorum ve kendi evim için umut doluyorum heyecanlanıyorum deli gibi..Sevgiler canım. Tekrar güle güle oturun...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok mutlu oldum begenmene, cok tesekkur ederiz Tugbacim :)

      Nazar boncugumuz var evde bir kac tane:)

      Halilarin hepsi Ikea'dan, oralarda var mi bilmiyorum ama..

      Retro radyo, hem radyo, hem USB girisi var hem de ust kapaginin altinda plakcalar var ve inanilmaz ucuzdu :)

      Gitar tutacagi gercekten cok islevsel, Cagri'nin gitarlarinin cogu Turkiye'de, getirmedik henuz, yavas yavas getirmeyi planliyoruz, ucak yolculuklarinda gitar tasimak kolay olmuyor biliyorsun, zaten bir suru bavul da olunca..

      Eski evimizin posta kutusunun anahtari bir sure daha bizde, arada kontrol ediyoruz, ulastiginda haber veririm mutlaka.. Benim kartim ulasti mi sana, yeni adresim vardi zarfin uzerinde?

      Kartlari elden de getirebilirsiniz, mangal da yapariz, yeriz, iceriz, gezeriz miss :D

      Sevgiler ...

      Delete
  13. Çok hoş olmuş eviniz :)
    Hele ki o kartpostal kutusuna ayrıca bayıldımm :)

    Güle güle kullanın
    (:

    ReplyDelete
  14. Ev rüya gibi, güle güle oturun insallah:) posta göbdermiştim sana ama ulaşamayacak :( morkalemlik@gmail'e yeni adresini gönderir misin?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok sagol canim:) Eski evin posta kutusunun anahtari bir sure daha bizde, ulastiginda haber veririm mutlaka, sevgiler, opucukler :)

      Delete
  15. Selam Yasemen,
    Yeni eviniz bana Never Let Me Go filmini hatırlattı, içi de dışı da çok güzel. Küçükken çizdiğimiz resimlerdeki gibi pencereleri, perdesi ve çatısı:)
    Güzel günlerde keyifle oturun inşallah:)
    Bir de siz sanki orada salatalık-domates yiyemiyormuşsunuz, şehriye bulamıyormuşsunuz gibi geliyor, görünce sevindim nedense:)
    Sevgiler!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selaam,

      Tesekkur ederiz, boyle guzel dileklerle keyifli gunlerimiz olmaz mi hic yeni evimizde :)
      Biz de ayni seyi dusunmustuk, cocukken ev ciz deseler boyle cizerdik diye :)
      Her seyi bulabiliyoruz burda, bulamadigimizi da kendimiz yapiyoruz, Turkiye'den gelirken de bir suru sey getirip, stok yapiyoruz, merak etmeyin bizi buralarda hatta buyurun gelin, ellerimizle size sarmalar sarar, pogaclar yapariz :)

      Delete
  16. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  17. Cnm yeni eviniz süpper oLmuş. GüLe güLe, sağLıkLa oturun =))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkur ederiz Mervecim, bu taraflara yolun duserse bekleriz, opuyorum :)

      Delete
    2. İnşaLLah cnm =)) geLirsem uğrarım, sn de İstanbuL'a geLirsen bekLerim =))

      Delete
    3. İnşaLLah cnm =)) geLirsem uğrarım, sen de İstanbuL'a geLirsen haberim oLsun =))

      Delete
  18. Ne kadar sevimli bir ev, hem içi hem dışı ayrı güzel, güle güle oturun:) Mutluluğunuz ve huzurunuz yeni evinizde de hiç eksik olmasın:))

    ReplyDelete
  19. sanırım bir hata oldu yorumu gönderirken:( demiştim ki ne kadar sevimli bir ev hem içi hem dışı ayrı güzel:)) Mutluluğunuz ve huzurunuz yeni evinizde de hiç eksik olmasın:))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkurler Simincim, boyle guzel dilekler, icten yorumlar oldukca, biz de cok mutlu oluyoruz :))

      Delete

Post a Comment