Skip to main content

Sokaklar dolusu şekerli kar kokusu :)


Sarkidakinin aksine gunesli ve ilik bir hava karsiladi bizi Ankara'da. Kisacik seyahatimizde oralari ne kadar ozledigimizi bir kez daha anladik. Elimizden geldigince yapmak istediklerimizi yaptik, yemek istediklerimizi yedik ama zaman yine yetmedi. Kosusturmacalarin arasinda gorusmek isteyip de gorusemedigimiz o kadar cok kisi oldu ki daha genis zamanlarda gelip hepsini gorebilmeyi diledik. 

Ailelerimizi gorduk, ozlem giderdik :)





Tee Adana'dan gelen birileri ile birlikte cektirdigimiz tek fotografimizin şu olmasi oldukca manidar :P Neden daha fazla fotografimiz olamadi sorusunun cevabini ne siz sorun ne ben soyleyeyim :))


Kucuk surprizler yaptik, mutlu olduk :)


Kucucuk Yenisehir'de bile fazla karsilasamadigimiz ogrencim ile sadece bir iki gunlugune bulundugumuz Ankara'da tesadufen karsilasmamiz da bir diger guzel surpriz oldu:)


Ankara sokaklarini dolastik biraz, kampusumuzu ziyaret ettik, Beytepe fotograflari sonraki postlarda gelecek.

Bol bol yedik ictik, neredeyse bos goturdugumuz valizlerimizi doldurup evimize donduk. 


















Comments

  1. Keşke Ankara'da olduğum zamana denk gelseymiş :)
    Her zamanki gibi çok tatlısınız, fotolara bakınca Ankara'yı özlediğimi farkettim, benim mekanlarda takılınmış hep ya :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aah keske Nurşen ablacim, birlikte takilirdik bu mekanlarda :) Cok tesekkur ederiz.. Biz de ne cok ozlemisiz, doyamadik bile..

      Delete
  2. Ankara benim için hep başkadır, denizi olmamasına rağmen. Denizi olmayan bir yeri ancak bu kadar sevebilirim sanırım. Yıllar oldu gitmeyeli ve öylesine özlem doluyum ki. Fotoğraflara bakınca anladım daha iyi. Hele o imge ve dost kitabevi fotoğrafları beni benden aldı. Bir anda şak diye hatıralar gözümün önünde çakıverdi şimşek misali. Ne iyi etmişsiniz de gitmişsiniz. Keyfini çıkartın bol bol. Ankaranın havası kokusu dokusu bir başkadır. Umarım ben de özlemimi daha da uzatmadan yakın zamanda gidebilirim. (yakın zaman artık 1-2 sene gibi bir kavram oluyor benim için) Selamlar Ankara'ya. Benim için de dolaşın sokaklarında olur muuuu:) Çok tatlısınız:):)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Benim icin de cok cook ozeldir Ankara. Cok kisa sureligine oradaydik, donduk bile ama cok guzeldi, dilerim sen de gidersin canim en yakin zamanda :) Ve de cok tesekkur ederiz:))

      Delete
  3. Aahh Ankara'ya mı gittiniz:) Özlediğimi daha iyi anladım oraları...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eveet, gittik ve donduk bile:) Biz de ne cok ozlemisiz, cok guzel yillar gecirdim orada ve hala burnumda tutuyor o zamanlar..

      Delete
  4. bursa'ya da gelin ama, çok cicisiniz ki:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkur ederiz canim, insallah geliriz ve de gorusebiliriz, ne keyifli olur :)

      Delete
  5. Unutamayacağımız bir hafta geçirdik sizlerle sevgili yavrularım.Çok güzeldi.En kısa zamanda tekrar beraber olmak dileğiyle gözlerinizden öpüyorum canlarım.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biz de sizleri opuyoruz annecim, en kisa surede tekrar gorusmek dilegiyle sevgiler gonderiyoruz..

      Delete

Post a Comment