Skip to main content

Geleneksel bahce postu :)



Artik sonbaharin geldigini iyice hissederken bahce sezonunu da yavas yavas kapatiyoruz. 


Bu sene biraz daha az yagisli, gunesli bir yaz gecirince bahcenin tadini bol bol cikarabildik. Hem bahcede cok calistik hem de kahvaltilar, mangallar, piknikler yaptik, ektik, bictik, ektiklerimizi topladik, afiyetle yedik :) Kışa hazirliklarimizi da yaptik. 


Dun belki de bu sene icin son defa camasirlari bahceye astim, bundan sonra yagmurlu gunler bizi bekliyor gibi gorunuyor. Yaza bahcemizden fotograflarla veda etmek istedim :)




























Comments

  1. Yanına gelebilir miyim? Please!!!
    O örtüde bence bana da boş yer var :)
    Özledim yahu sizi, bahçeniz de çok güzel maşallah :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ortu kucuk yeaa hem ben sana küsüm zaten :/

      Hala neden gelmediginizi soylemedin mesela :(

      Delete
  2. Ah nasıl güzel, bol renkli bir bahçe! Bayıldım! Bizde de var bahçe ama böyle bakamıyoruz:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkur ederiz Semi, vakit bol olunca bahceyle ugrasmaya da zaman oluyor, cok da keyif aliyorum :) Bakamiyoruz demissin ama eminim cok guzeldir bahceniz :)

      Delete
  3. Fotoğraflar muhteşem! Hangi makineyi kullanıyorsunuz acaba?

    ReplyDelete

Post a Comment