Skip to main content

Yeniden Londra..


Paskalya tatilini firsat bilip bir kac gunlugune Londra'ya gittik. Noel tatilindeki gezimiz gibi yine tren yolculugu yaptik, seviyorum trenleri :




Londra'nin en buyuk istasyonlarindan birisi olan King's Cross'ta Harry Potter hayranlari 9 ve 10 numarali platformlarin arasindaki duvara gidip fotograf cektirdikleri icin istasyonun bir yerinde Platform 9 3/4 icin bir bolum ayrilmis. Burada Hogwarts atkisi takip duvardan gecerken fotograf cektirebiliyorsunuz. Harry Potter demisken sunu da paylasmadan edemeyecegim:)



Gezimiz boyunca hava oldukca soguktu, hatta zaman zaman bir iki tane kar ciseledigi oldu. Komik bir tanim oldu ama kar yagdi demek haksizlik olur, garip bir sekilde seyrek kar taneleri havada ucusuyordu cunku. Gezinin diger fotograflari gelecek postlarda olacak.









Comments

  1. çok güzel bir gezi olmuş. Tren yolculukları ben de çok severim.
    özellikle Harry Potter hastası olarak orada olmayı çok isterdim :)

    roman esprisini çaldım, mail alemine saldım :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahaha :)

      Platformun onunde bir kac gorevli var, Hogwarts atkisini takiyorsun, bir gorevli atkiyi havalandiracak sekilde tutuyor kenardan baska biri de fotografini cekiyor, hizla duvardan geciyor izlenimi vermek icin, tam senlikmis oyleyse :)

      Delete
    2. o gazla koşarak duvara bile girerim sevinçten :))

      Delete
    3. Ben yine de duvara degil de gercekten Hogwarts'a girdigini dusunmek istiyorum :))

      Delete
  2. ne güzel kareler, harika bir gezi olmuş anlaşılan, sevgiler...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkurler :) Biraz soguktu ama cok guzeldi, gezmek her zaman guzel degil mi zaten :)

      Buradan da kocaman sevgiler..

      Delete
  3. Gene Londra`ya gittiniz demek!
    Kıskanıyorum buralardan:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haziran'da vizemiz doluyor da, almasi ugrastirici oldugundan hazir elimizde varken, onu degerlendirelim istedik ;)

      Bruksel'den hizli trenle iki saatte Londra'da oluyorsun, Ankara'da Umitkoy taraflarindan Kizilay'a inmek bile zaman zaman bir saati bulurken iyi bir sure aslinda :D

      Delete

Post a Comment