Skip to main content

Weihnachtsmarkt - Köln Noel Pazari


Uzun zaman olmus yazmayali, sene sonuna yaklastikca daha yogun geciyor gunler, hep bir kosusturma, aralik ayi ise Christmas ve yeni yildan dolayi en hareketli aylardan biri.  

Kesinlikle ayri bir havasi var bu ayin, evler, sokaklar hep isil isil, hava soguk olmasina ragmen herkes sokaklarda, civil civil. Bu donemde yapilacak en guzel seylerden biri de Noel pazarlarini gezmek herhalde. Daha onceki bir yazida uzun uzun bahsetmistim bu Noel pazarlarindan:



Gectigimiz pazar gunu Köln'deydik. Almanya'daki Weihnachtsmarkt'lari gezmek icin Ingiltere'den gelen arkadaslarimizla bulustuk, ne kadar keyifli bir gun gecirdigimizi soylememe gerek yok herhalde:)  















Cagri'nin geleneksel Christmas pozu :)





















Diger Noel Pazari yazilari : 

Aachen:



Maastricht:


Tongeren: 


Paris: 




Comments

  1. Yine harika fotolar Yasemencim, bayıldım. Bu arada adresin değişti sanırsam, yeni yıl kartı için blogdaki mail adresime yollar mısın posta adresini. Çok sevgiler...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkur ederim Nurşen ablacim, gonderiyorum adresi :)

      Delete
  2. nerelerdesin uzun zamandır yoksun ortalarda. bakıyorum yeni bir post var mı diye ama yok neyseki geldin :) senin yazılarını keyifle okuyorum arayı uzatmadan da devamını bekliyorum :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. O kadar yogun geciyor ki bu aralar, firsat bulup yazamiyorum, onumuzdeki sene daha cok buralarda olmak istiyorum ama ;) tesekkurler, sevgiler, opucukler :)

      Delete
  3. çok özlemişim güzel karelerini, kartını aldım çok sağol canım, senin yeni yıl kartın da yolda, gelmek üzeredir umarım. sevgilerimle:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tesekkur ederim canim, kartin ulasmasina da sevindim, opuyorum kocaman :)

      Delete
  4. Yasemencim, çok hoş kareler, oraları gezmek için güzel zamanlardan biri değil mi:) Bu arada yeni yıl kartın ulaştı, çok tatlısın, teşekkür ederim. Tekrar mutlu yıllar dilerim!

    ReplyDelete
  5. Çok güzel yerler, mutlu fotoğraflar. Baktıkça ben de mutlu oluyorum ama bir yandan da şanssız hissediyorum. Yeni yıl ruhunu özledim. Burada herşey kuru otlar gibi şu sıra. Her zamanki günlerden daha bile sıradan sanki. Çünkü burası hariç başka her yerde yeni yıl hazırlıkları var:) Elindeki tombik kupaya bayıldım ne sevimli. Pariste içtiğim sıcak şarap geldi aklıma, bol tarçınlı. Canım istedi. Bol keyifli zamanlar diliyorum. Güzel bir yıl geçirin en güzel hayalleriniz gerçek olsun. Kocaman sevgiler

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cok tesekkurler canim, belki baska bir Christmas zamani bizi ziyarete gelirsiniz, birlikte gezeriz bu pazarlari, sicak sarap iceriz tombul bardaklarda :) Harika bir yil diliyorum hepimiz icin, sevgiler :)

      Delete

Post a Comment